julklappstänk

Skolan var otroligt seg, men det är den ju alltid i stort sätt.
Dagen började med att jag höll på att försova mig.. vaknade 20 i åtta och började halv 9. Men jag hann, Sedan hade vi 6 st lektioner eller nått sånt. Musik var en utav dom, ett ämne jag verkligen inte gillar. Antagligen så kommer jag få IG i musik denna termin tyyvär. Uppgiften var att skriva en egen låt med acord och allt, och det lyckades inte jag och mina två vänner i min grupp med, när vi skulle spela upp så förökte vi med att i'm yourse var vårann låt och att vi hade valt ett göra en låt som redan fanns, men det tyckte hon tydligen inte var okej. Så vi skulel fortsätta med vårann låt som inte är påbörjade med efter jullovet.

Tänk det är bara två veckor kvar till jul.. jag har i stort sätt köpt färdigt mina julklappar, har bara pappa och hans tjej kvar och kanske något mer till mamma om hon sköter sig. Jag tycker det är jätte svårt att köpa julklappar, jag är alltid orolig för att personen man köper till inte ska tycka om presenten.
Någon någon ide vad man kan ge sin Pappa?,behöver tips!

Den julklappen jag andvänt mest från förra året är nog min adidas väska jag fick.

Har vart min skolväska i ialla fall 1 termin.
Ska jag avra ärlig så komemr jag inte ihåg vad jag fick mer..

Pappa kommer hem om någon halvtimma då blir det nog pizza!



läman en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0